¿Es la mercadología un proceso sólo práctico?



Document title: ¿Es la mercadología un proceso sólo práctico?
Journal: Pensamiento & gestión
Database: CLASE
System number: 000256701
ISSN: 1657-6276
Authors: 1
Institutions: 1Universidad del Norte, División de Ciencias Administrativas, Barranquilla, Atlántico. Colombia
Year:
Season: Dic
Number: 9
Pages: 1-9
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Administración y contaduría
Keyword: Mercadotecnia,
Teoría,
Práctica,
Academia,
Bienestar
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).