El efecto de las características culturales de un país en la adopción del comercio electrónico B2C



Document title: El efecto de las características culturales de un país en la adopción del comercio electrónico B2C
Journal: Pensamiento & gestión
Database: CLASE
System number: 000256299
ISSN: 1657-6276
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Técnica Federico Santa María, Departamento de Industrias, Valparaíso. Chile
Year:
Season: Dic
Number: 17
Pages: 39-64
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Antropología,
Bibliotecología y ciencia de la información
Keyword: Antropología de la cultura,
Tecnología de la información,
Diferencias culturales,
Comercio electrónico,
Business to consumer,
Nuevas tecnologías
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).