La teoría atómica de Dalton desde la perspectiva de la nueva filosofía de la ciencia: un análisis de la imagen reflejada por los textos de química de bachillerato



Document title: La teoría atómica de Dalton desde la perspectiva de la nueva filosofía de la ciencia: un análisis de la imagen reflejada por los textos de química de bachillerato
Journal: Paradigma (Maracay)
Database: CLASE
System number: 000349805
ISSN: 1011-2251
Authors: 1
2
2
Institutions: 1Unidad educativa "Br. Rafael Castro Machado", Cumaná, Sucre. Venezuela
2Universidad de Oriente, Cumaná, Sucre. Venezuela
Year:
Season: Dic
Volumen: 23
Number: 2
Pages: 97-122
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación media y media superior,
Investigación educativa,
Ciencia,
Química,
Teoría atómica,
Evaluación educativa,
Textos escolares,
Leyes,
Teorías
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).