La teoría fundamentada en el estudio empírico de las representaciones sociales: un caso sobre el rol orientador del docente



Document title: La teoría fundamentada en el estudio empírico de las representaciones sociales: un caso sobre el rol orientador del docente
Journal: Opción (Maracaibo)
Database: CLASE
System number: 000305010
ISSN: 1012-1587
Authors: 1
1
Institutions: 1Universidad del Zulia, Departamento de Psicologia, Maracaibo, Zulia. Venezuela
Year:
Season: Dic
Volumen: 25
Number: 60
Pages: 41-54
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Psicología,
Educación
Keyword: Psicología educativa,
Pedagogía,
Sistemas educativos,
Docentes,
Orientación,
Educación,
Rol,
Representaciones sociales,
Comunicación,
Información,
Teoría fundamentada,
Verbalizaciones
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).