Los consumidores cara a cara con los mensajes. El efecto cereal y el sexo como promesa de venta



Document title: Los consumidores cara a cara con los mensajes. El efecto cereal y el sexo como promesa de venta
Journal: Nodo
Database: CLASE
System number: 000345473
ISSN: 1909-3888
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Antonio Nariño, Facultad de Artes, Bogotá. Colombia
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 4
Number: 7
Pages: 35-46
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Ciencias de la comunicación
Keyword: Medios de comunicación masiva,
Campañas publicitarias,
Consumidores,
Conductismo,
Iconografía,
Sexo,
Mercadotecnia
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).