Los supuestos técnico-epistemológicos de la evaluación curricular en educación



Document title: Los supuestos técnico-epistemológicos de la evaluación curricular en educación
Journal: Multiciencias
Database: PERIÓDICA
System number: 000203934
ISSN: 1317-2255
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional de Río Cuarto, Facultad de Ciencias Humanas, Río Cuarto, Córdoba. Argentina
Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 1
Number: 1
Pages: 3-15
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Currículo,
Educación básica,
Evaluación educativa,
Evaluación curricular,
Desarrollo tecnológico
Keyword: Education,
Basic education,
Curriculum,
Educational assessment,
Primary education,
Curricular evaluation,
Technological development
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).