Estrategias de aprendizaje metacognitivas en la comprensión de lectura en inglés como segunda lengua: un estudio de casos



Document title: Estrategias de aprendizaje metacognitivas en la comprensión de lectura en inglés como segunda lengua: un estudio de casos
Journal: Lenguas modernas (Santiago)
Database: CLASE
System number: 000201097
ISSN: 0716-0542
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Chile, Santiago de Chile. Chile
Year:
Number: 26-27
Pages: 79-93
Country: Chile
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación
Keyword: Evaluación educativa,
Educación superior,
Segunda lengua,
Adquisición de lenguaje,
Inglés,
Universitarios,
Estrategias de aprendizaje
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).