Perspectiva ricoeuriana: ¿Teoría narrativa educativa?



Document title: Perspectiva ricoeuriana: ¿Teoría narrativa educativa?
Journal: Intersticios
Database: CLASE
System number: 000454359
ISSN: 1405-4752
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Guanajuato, Instituto de Investigaciones en Educación, Guanajuato. México
Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 14
Number: 30
Pages: 35-51
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, crítico
Disciplines: Filosofía,
Educación
Keyword: Etica,
Historia y filosofía de la educación,
Moral,
Ricoeur, Paul,
Hermenéutica,
Teoría de la acción,
Ipseidad,
Sistemas educativos,
Justicia
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).