As significacoes simbolicas da publicidade



Document title: As significacoes simbolicas da publicidade
Journal: INTERCOM (Sao Paulo)
Database: CLASE
System number: 000181436
ISSN: 0102-6453
Authors: 1
Institutions: 1Universidade Federal do Piaui, Teresina, Piaui. Brasil
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 19
Number: 2
Pages: 161-162
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Reseña de libro
Approach: Crítico
Disciplines: Antropología,
Ciencias de la comunicación,
Administración y contaduría
Keyword: Antropología de la cultura,
Medios de comunicación masiva,
Mercadotecnia,
Publicidad,
Significaciones sociales,
Cultura,
Consumo,
Sociedades industriales,
Brasil
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).