Revisión del concepto de calidad del servicio y sus modelos de medición



Document title: Revisión del concepto de calidad del servicio y sus modelos de medición
Journal: Innovar, revista de ciencias administrativas y sociales
Database: CLASE
System number: 000262821
ISSN: 0121-5051
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional de Colombia, Facultad de Ciencias Económicas, Bogotá. Colombia
Year:
Season: Ene-Jun
Number: 25
Pages: 65-80
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Ensayo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Administración y contaduría,
Economía
Keyword: Mercadotecnia,
Empresas,
Servicio,
Calidad de servicios,
Modelos de medición,
Clientes
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).