Gestionando la calidad en la compañía Hoteles Cubanacán



Document title: Gestionando la calidad en la compañía Hoteles Cubanacán
Journal: Ingeniería industrial
Database: PERIÓDICA
System number: 000220974
ISSN: 0258-5960
Authors: 1
2
Institutions: 1Compañía Hotelera Cubanacán, Dirección de Operaciones, La Habana. Cuba
2Instituto Superior Politécnico "José Antonio Echeverría", Facultad de Ingeniería Industrial, La Habana. Cuba
Year:
Volumen: 23
Number: 2
Pages: 39-48
Country: Cuba
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Economía
Keyword: Economía de servicios,
Empresas,
Gestión de calidad,
Hoteles,
Mejora continua,
Planificación,
Turismo,
Servicios,
Cuba
Keyword: Economics,
Enterprises,
Service sector,
Quality management,
Hotels,
Continuous improvement,
Planning,
Tourism,
Services,
Cuba
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).