La noción de integración escolar desde la perspectiva del docente de aula regular



Document title: La noción de integración escolar desde la perspectiva del docente de aula regular
Journal: Informe de investigaciones educativas
Database: CLASE
System number: 000264200
ISSN: 1316-0648
Authors:
Year:
Volumen: 19
Pages: 115-140
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Integración escolar,
Docentes,
Profesores,
Municipio Libertador,
Caracas,
Venezuela
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).