La mercadotecnia como un proceso educativo no formal



Document title: La mercadotecnia como un proceso educativo no formal
Journal: Grupo de estudios sobre el financiamiento de la educación
Database: CLASE
System number: 000039346
Authors:
Year:
Number: 17
Pages: 155-252
Country: México
Document type: Monografía
Approach: Analítico
Disciplines: Administración y contaduría,
Educación,
Ciencias de la comunicación
Keyword: Mercadotecnia,
Sistemas educativos,
Medios de comunicación masiva,
Medios de comunicación,
Educación,
México,
Publicidad
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).