La gestión de marca con orientación al mercado. Una perspectiva desde los franquiciados



Document title: La gestión de marca con orientación al mercado. Una perspectiva desde los franquiciados
Journal: Estudios gerenciales
Database: CLASE
System number: 000287105
ISSN: 0123-5923
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidad de Burgos, Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales, Burgos. España
2Universidad Autónoma de Tamaulipas, Ciudad Victoria, Tamaulipas. México
Year:
Season: Jul-Sep
Volumen: 24
Number: 108
Pages: 61-77
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Administración y contaduría
Keyword: Mercadotecnia,
Gestión de marca,
Franquicias,
Mercado,
México
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).