Metodología para la investigación en educación especial: ¿cuantitativa o cualitativa?



Document title: Metodología para la investigación en educación especial: ¿cuantitativa o cualitativa?
Journal: Enseñanza e investigación en psicología
Database: CLASE
System number: 000175762
ISSN: 0185-1594
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Estudios Superiores-Zaragoza, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 6
Number: 1
Pages: 117-136
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Filosofía,
Educación
Keyword: Lógica,
Educación especial,
Investigación educativa,
Métodos de investigación,
Metodología cuantitativa,
Metodología cualitativa,
Análisis holístico
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).