Ser sordo. Aproximación a una pedagogía desde la indiferencia



Document title: Ser sordo. Aproximación a una pedagogía desde la indiferencia
Journal: Ensayo y error
Database: CLASE
System number: 000322451
ISSN: 1315-2149
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Pedagógica Experimental Libertador, Instituto Pedagógico de Caracas, Caracas, Distrito Federal. Venezuela
Year:
Volumen: 18
Number: 37
Pages: 77-106
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación especial,
Sordos,
Pedagogía
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).