Un logo no es una marca



Document title: Un logo no es una marca
Journal: Emprendedores
Database: CLASE
System number: 000339598
ISSN: 0187-7828
Authors:
Year:
Season: Ene-Feb
Number: 133
Pages: 57-59
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Spanish abstract ¿Son sus llamados a la acción acordes con alguna estrategia que tenga sentido? Si es una organización humanitaria, lo que le pida hacer a sus simpatizantes es su marca
Disciplines: Administración y contaduría,
Economía
Keyword: Mercadotecnia,
Empresas,
Marcas,
Logotipos,
Identidad corporativa,
Imagen corporativa,
Imagen visual,
Estrategia
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).