Mercadotecnia con-tacto



Document title: Mercadotecnia con-tacto
Journal: Emprendedores
Database: CLASE
System number: 000433249
ISSN: 0187-7828
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Facultad de Contaduría y Administración, Ciudad de México. México
Year:
Season: Ene-Feb
Number: 157
Pages: 11-15
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Spanish abstract Un mercado potencial requiere de estudios de comportamiento de compra, hábitos de cosumo y capacidad de compra para determinar qué categorías de productos y servicios se deben modificar para atender a las demandas existentes
Disciplines: Administración y contaduría
Keyword: Mercadotecnia,
Planeación,
Mercado potencial,
Compra,
Hábitos de consumo,
Poder adquisitivo,
Productos y servicios,
Demanda,
Estrategia de mercado
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).