¿Por qué es posible que los más pobres no participen en los programas escolares de transferencia condicional?



Document title: ¿Por qué es posible que los más pobres no participen en los programas escolares de transferencia condicional?
Journal: El trimestre económico
Database: CLASE
System number: 000270947
ISSN: 0041-3011
Authors: 1
2
Institutions: 1El Colegio de la Frontera Norte, Departamento de Estudios Económicos, Tijuana, Baja California. México
2International Bank of Reconstruction and Development (World Bank), Washington, Distrito de Columbia. Estados Unidos de América
Year:
Season: Oct-Dic
Volumen: 74
Number: 296
Pages: 825-843
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Economía
Keyword: Planeación y políticas educativas,
Condiciones económicas,
Educación,
Programas escolares,
Programas sociales,
Trabajo infantil,
Aprovechamiento,
Pobreza extrema
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).