La no-directividad o la programación como modelos de planificación y evaluación: falsos opuestos en busca de diálogo



Document title: La no-directividad o la programación como modelos de planificación y evaluación: falsos opuestos en busca de diálogo
Journal: Educación (San José)
Database: CLASE
System number: 000217557
ISSN: 0379-7082
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de Costa Rica, Instituto de Investigaciones Psicológicas, San José. Costa Rica
Year:
Volumen: 27
Number: 1
Pages: 53-65
Country: Costa Rica
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Crítico
Disciplines: Educación
Keyword: Pedagogía,
Evaluación educativa,
Planeación y políticas educativas,
Enseñanza,
Diseño curricular,
Aprendizaje,
Planeación educativa
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).