Formación continua de profesores para una orientación CTS de la enseñanza de química: un estudio de caso



Document title: Formación continua de profesores para una orientación CTS de la enseñanza de química: un estudio de caso
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000332040
ISSN: 0187-893X
Authors: 1
2
3
Institutions: 1Instituto Politecnico de Leiria, Escola Superior de Educacao, Leiria. Portugal
2Universidade de Coimbra, Faculdade de Ciencias e Tecnologia, Coimbra. Portugal
3Universidade de Aveiro, Departamento de Didactica e Tecnologia Educativa, Aveiro. Portugal
Year:
Season: Ene
Volumen: 18
Number: 1
Pages: 34-37
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, crítico
Disciplines: Química,
Educación
Keyword: Educación superior,
Enseñanza de la química,
Formación de profesores,
Sociedad del conocimiento
Keyword: Chemistry,
Education,
Higher education,
Chemistry teaching,
Teacher training,
Knowledge society
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).