Evaluación de escenarios para el aprendizaje basado en problemas (ABP) en la asignatura de química de bachillerato



Document title: Evaluación de escenarios para el aprendizaje basado en problemas (ABP) en la asignatura de química de bachillerato
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000320433
ISSN: 0187-893X
Authors: 1
1
1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Colegio de Ciencias y Humanidades, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Jul
Volumen: 19
Number: 3
Pages: 195-200
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación
Keyword: Didáctica,
Educación media y media superior,
Educación química,
Aprendizaje basado en problemas
Keyword: Education,
Didactics,
Secondary education,
Chemical education,
Problem based learning
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).