De la teoría a la práctica: la investigación/acción como estrategia para la innovación en la formación del profesorado de Química. Un ejemplo en la enseñanza en laboratorio del tema ácido/base



Document title: De la teoría a la práctica: la investigación/acción como estrategia para la innovación en la formación del profesorado de Química. Un ejemplo en la enseñanza en laboratorio del tema ácido/base
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000249310
ISSN: 0187-893X
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidade de Aveiro, Aveiro. Portugal
2Escola Secundaria Antonio Nobre, Porto. Portugal
Year:
Season: Ene-Mar
Volumen: 15
Number: 1
Pages: 8-14
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación,
Química
Keyword: Didáctica,
Educación superior,
Formación de profesores,
Enseñanza,
Lógica de estudio,
Innovación
Keyword: Education,
Chemistry,
Didactics,
Higher education,
Teacher training,
Teaching,
Studying logics,
Innovation
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).