Aproximación a los orígenes del concepto de equilibrio químico: algunas implicaciones didácticas



Document title: Aproximación a los orígenes del concepto de equilibrio químico: algunas implicaciones didácticas
Journal: Educación química
Database: PERIÓDICA
System number: 000192907
ISSN: 0187-893X
Authors:
Year:
Season: Abr-Jun
Volumen: 13
Number: 2
Pages: 101-112
Country: México
Language: Español
Document type: Revisión bibliográfica
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Química,
Educación
Keyword: Química analítica,
Educación superior,
Equilibrio químico,
Enseñanza,
Historia
Keyword: Chemistry,
Education,
Analytical chemistry,
Higher education,
Chemical equilibrium,
Teaching,
History
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).