¿Qué signo realmente tiene la "g"?: El significado y la enseñanza del signo negativo en la física



Document title: ¿Qué signo realmente tiene la "g"?: El significado y la enseñanza del signo negativo en la física
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000155003
ISSN: 0187-8298
Authors: 1
Institutions: 1Instituto Politécnico Nacional, Centro de Investigación y de Estudios Avanzados, México, Distrito Federal. México
Year:
Volumen: 9
Number: 3
Pages: 64-76
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación media y media superior,
Física,
Cinemática,
Aceleración de la gravedad,
Enseñanza
Keyword: Education,
Secondary education,
Physics,
Kynematics,
Gravity acceleration,
Teaching
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).