Potencial de la calculadora en el desarrollo del sentido numérico: Un estudio con niños de 11-12 años de edad



Document title: Potencial de la calculadora en el desarrollo del sentido numérico: Un estudio con niños de 11-12 años de edad
Journal: Educación matemática
Database: PERIÓDICA
System number: 000163574
ISSN: 0187-8298
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Pedagógica Nacional, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Ago
Volumen: 11
Number: 2
Pages: 16-31
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación básica,
Educación media y media superior,
Matemáticas,
Calculadoras,
Aritmética,
Enseñanza
Keyword: Education,
Basic education,
Secondary education,
Mathematics,
Calculators,
Arithmetics,
Teaching
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).