Les apports de la psychologie cognitive a la connaissance des apprentissages scolaires



Document title: Les apports de la psychologie cognitive a la connaissance des apprentissages scolaires
Journal: Educacao (Porto Alegre)
Database: CLASE
System number: 000208816
ISSN: 0101-465X
Authors: 1
Institutions: 1Ministere de la Jeunesse, París. Francia
Year:
Volumen: 26
Number: sep
Pages: 169-175
Country: Brasil
Language: Francés
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Psicología,
Educación
Keyword: Psicología educativa,
Pedagogía,
Psicología cognoscitiva,
Aprendizaje,
Pedagogos
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).