421.- |
|
|
422.- |
|
|
423.- |
Realidad socioeconómica de la población rural del Cantón Milagro, caso: Chobo
Quinde Rosales, Víctor1; Bucaram Leverone, Rina1; García Regalado, Jorge1; Mejia Cervantes, Luis1
1Universidad Agraria, Guayaquil, Guayas. Ecuador
[ Conrado, Cuba, 2022 Vol. 18 Núm. 89 Nov-Dic, Pág. 501-507]
|
|
424.- |
Sistema de control administrativo para la eficiencia en compromisos de desempeño de una Ugel peruana
Chunga Avalo, Fausto1; Cuadra Morales, Valicha2; Mendoza Banda, Tania Yasely2; Saldaña Millan, Jackeline Margot3; Heredia Llatas, Flor Delicia3
1Universidad Señor de Sipán, Chiclayo, Lambayeque. Perú; 2Universidad Privada Antenor Orrego, Trujillo, La Libertad. Perú; 3Universidad César Vallejo, Lima. Perú
[ Conrado, Cuba, 2022 Vol. 18 Núm. 89 Nov-Dic, Pág. 423-433]
|
|
425.- |
The advantages of didactic musical games as a method of teaching younger students: an experimental study
Kosiborod, Olga1; Korsakova, Irina2; Kuznetsova, Elena3; Lyu, Liang4; Yushchenko, Natalia4
1Moscow City Pedagogical University, Moscú. Rusia; 2Moscow State Institute of Music named after A.G. Schnittke, Moscú. Rusia; 3Herzen State Pedagogical University of Russia, San Petersburgo. Rusia; 4Russian State Social University, Moscow. Rusia
[ Conrado, Cuba, 2022 Vol. 18 Núm. 89 Nov-Dic, Pág. 299-306]
|
|
426.- |
The impact of employee education on for the development of the hotel services market in the conditions of digitalization
Potekhina, Elena1; Konovalova, Elena2; Kozlova, Natalia2; Shelygov, Aleksandr3; Rykhtikova, Natalia4; Lebedev, Kostyantyn5
1Russian State Social University, Moscow. Rusia; 2Russian State University of Tourism and Service, Moscú. Rusia; 3Moscow Polytechnic University, Moscú. Rusia; 4Russian Presidential Academy of National Academy and Public Administration, Moscú. Rusia; 5Russian State Agrarian University, Moscow Timiryazev Agricultural Academy, Moscú. Rusia
[ Conrado, Cuba, 2022 Vol. 18 Núm. 89 Nov-Dic, Pág. 334-339]
|
|
427.- |
|
|
428.- |
|
|
429.- |
|
|
430.- |
|
|
431.- |
|
|
432.- |
|
|
433.- |
|
|
434.- |
|
|
435.- |
Changes in the use of the moodle platform by students at different levels of training depending on the period of restrictions due to COVID-19
Borodina, Maria1; Ivashkina, Tatiana2; Golubeva, Tatyana3; Afanasiev, Oleg4; Pronina, Yulia5; Berlov, Kirill5
1Peoples' Friendship University of Russia, Moscú. Rusia; 2National Research University, Moscow Aviation Institute, Moscú. Rusia; 3State University of Management, Moscow Aviation Institute, Moscú. Rusia; 4Russian State University of Tourism and Service, Moscú. Rusia; 5Southwest State University, Kursk. Rusia
[ Conrado, Cuba, 2022 Vol. 18 Núm. 88 Sep-Oct, Pág. 125-132]
|
|
436.- |
Competencias digitales y el desempeño docente en profesores de la carrera ingeniería industrial de una Universidad privada de Huancayo
Dávila Morán, Roberto Carlos1; Pasquel Cajas, Alexander Frank2; Mamani Huanca, Delia Yolanda3; Vargas Murillo, Alfonso Renato3; López Gómez, Henri Emmanuel4
1Universidad Continental, Huancayo, Junin. Perú; 2Universidad Nacional Hermilio Valdizán, Huánuco. Perú; 3Universidad Privada de Tacna, Tacna. Perú; 4Universidad Peruana Los Andes, Huancayo, Junin. Perú
[ Conrado, Cuba, 2022 Vol. 18 Núm. 88 Sep-Oct, Pág. 34-43]
|
|
437.- |
|
|
438.- |
Desempeño académico en la carrera odontología, universidad de Guayaquil: un enfoque desde la educación virtual e híbrida
García Segovia, Ana Cristina1; Pino Robalino, Patricia Judith1; Segovia Palma, Patricia Ivonne1
1Universidad de Guayaquil, Clínica de Internado, Guayaquil, Guayas. Ecuador
[ Conrado, Cuba, 2022 Vol. 18 Núm. 88 Sep-Oct, Pág. 236-244]
|
|
439.- |
|
|
440.- |
|
|