Contextualización de las series en ingeniería (estrategia didáctica)



Document title: Contextualización de las series en ingeniería (estrategia didáctica)
Journal: Científica (México, D.F.)
Database: PERIÓDICA
System number: 000196435
ISSN: 1665-0654
Authors: 1
2
Institutions: 1Instituto Politécnico Nacional, Escuela Superior de Ingeniería Mecánica y Eléctrica, México, Distrito Federal. México
2Instituto Tecnológico de Pachuca, Pachuca, Hidalgo. México
Year:
Season: Oct-Dic
Volumen: 5
Number: 4
Pages: 201-205
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Teórico
Disciplines: Educación
Keyword: Educación superior,
Elementos didácticos,
Elementos cognitivos,
Matemáticas,
Estudiantes de ingeniería,
Students
Keyword: Education,
Didactics,
Higher education,
Cognition,
Mathematics,
Students,
Engineering
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).