La ciencias como actividad de resolución de problemas: la epistemología de Larry Laudan y algunos aportes paar las investigaciones educativas en ciencias



Document title: La ciencias como actividad de resolución de problemas: la epistemología de Larry Laudan y algunos aportes paar las investigaciones educativas en ciencias
Journal: Caderno brasileiro de ensino de fisica
Database: PERIÓDICA
System number: 000196679
ISSN: 1677-2334
Authors: 1
2
Institutions: 1Universidad Nacional de Tucumán, Facultad de Ciencias Exactas y Tecnología, San Miguel de Tucumán, Tucumán. Argentina
2Universidade Federal do Rio Grande do Sul, Instituto de Fisica, Porto Alegre, Rio Grande do Sul. Brasil
Year:
Season: Jun
Volumen: 19
Pages: 84-99
Country: Brasil
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Filosofía,
Educación,
Ciencia y tecnología
Keyword: Filosofía de la ciencia,
Educación superior,
Investigación educativa,
Ciencia,
Laudan, Larry,
Aprendizaje,
Cambio conceptual,
Epistemología
Keyword: Philosophy,
Education,
Science and technology,
Philosophy of science,
Educational research,
Higher education,
Science,
Laudan, Larry,
Teaching,
Conceptual change,
Epistemology
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).