¿Medir para conocer o para regular?: evaluación y acreditación de la educación superior en México



Document title: ¿Medir para conocer o para regular?: evaluación y acreditación de la educación superior en México
Journal: Avance y perspectiva
Database: PERIÓDICA
System number: 000234991
ISSN: 0185-1411
Authors: 1
Institutions: 1Instituto Politécnico Nacional, Centro de Investigación y de Estudios Avanzados, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Ene-Mar
Volumen: 24
Number: 1
Pages: 31-35
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Disciplines: Educación
Keyword: Educación superior,
Evaluación educativa,
Evaluación,
Conocimiento,
México,
Cuantificación
Keyword: Education,
Educational assessment,
Higher education,
Evaluation,
Knowledge,
Mexico,
Quantification
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).