Condicionamiento clásico de tres tipos de humor en publicidad



Document title: Condicionamiento clásico de tres tipos de humor en publicidad
Journal: Universitas psychologica
Database: CLASE
System number: 000254406
ISSN: 1657-9267
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de los Andes, Bogotá. Colombia
Year:
Season: Ene-Abr
Volumen: 5
Number: 1
Pages: 101-126
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Aplicado, descriptivo
Disciplines: Administración y contaduría
Keyword: Mercadotecnia,
Publicidad,
Humor,
Condicionamiento clásico,
Intención de compra,
Actitudes,
Reconocimiento de marcas
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).