Revisión de las teorías del aprendizaje más sobresalientes del siglo XX



Document title: Revisión de las teorías del aprendizaje más sobresalientes del siglo XX
Journal: Tiempo de educar. Revista interinstitucional de investigación educativa
Database: CLASE
System number: 000241894
ISSN: 1665-0824
Authors:
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 5
Number: 10
Pages: 253-289
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Historia y filosofía de la educación,
Teorías,
Aprendizaje,
Siglo XX,
Enseñanza,
Pedagogía social,
Freire, Paulo,
Pedagogía de la liberación
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).