O ensino da iniciacao a matematica para alunos deficientes mentais-estudo: agrupamentos por semelhanca perceptiva absoluta



Document title: O ensino da iniciacao a matematica para alunos deficientes mentais-estudo: agrupamentos por semelhanca perceptiva absoluta
Journal: Teoria e pratica da educacao
Database: CLASE
System number: 000178940
ISSN: 1415-837X
Authors: 1
Institutions: 1Universidade Federal de Sao Carlos, Sao Carlos, Sao Paulo. Brasil
Year:
Season: Jun
Volumen: 2
Number: 4
Pages: 111-116
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Matemáticas,
Educación
Keyword: Matemáticas puras,
Pedagogía,
Educación especial,
Matemáticas,
Enseñanza individualizada,
Iniciación,
Alumnos
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).