¿Por qué la publicidad de YouTube es más divertida y atrevida que la de la televisión? <2da parte>



Document title: ¿Por qué la publicidad de YouTube es más divertida y atrevida que la de la televisión? <2da parte>
Journal: Telemundo
Database: CLASE
System number: 000299248
Year:
Season: Oct-Nov
Volumen: 19
Number: 109
Pages: 72-73
Country: México
Language: Español
Document type: Estadística o encuesta
Approach: Descriptivo
Disciplines: Ciencias de la comunicación
Keyword: Medios de comunicación masiva,
Publicidad,
Sondeos de opinion,
Publicistas,
YouTube
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).