Segmentación Psicoeconómica: obtención y validación de perfiles para consumidores adultos jóvenes de nivel socioeconómico medio y alto en Colombia



Document title: Segmentación Psicoeconómica: obtención y validación de perfiles para consumidores adultos jóvenes de nivel socioeconómico medio y alto en Colombia
Journal: SOCIOTAM. Revista internacional de ciencias sociales y humanidades
Database: CLASE
System number: 000412084
ISSN: 1405-3543
Authors: 1
2
3
4
Institutions: 1Universidad de Granada, Facultad de Psicología, Granada. España
2Universidad del Norte, Barranquilla, Atlántico. Colombia
3Universidad de La Frontera, Temuco, Cautín. Chile
4Universidad Alberto Hurtado, Santiago de Chile. Chile
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 15
Number: 2
Pages: 117-132
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Descriptivo
Disciplines: Economía
Keyword: Comercio nacional,
Mercado,
Estudios de mercado,
Consumidores,
Segmentación de clientes,
Psicología económica,
Colombia,
Adultos jóvenes
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).