Dimensiones de personalidad de marca. Caso de estudio: cadenas de farmacias



Document title: Dimensiones de personalidad de marca. Caso de estudio: cadenas de farmacias
Journal: Revista venezolana de gerencia
Database: CLASE
System number: 000284925
ISSN: 1315-9984
Authors: 1
Institutions: 1Universidad del Zulia, Maracaibo, Zulia. Venezuela
Year:
Season: Abr-Jun
Volumen: 13
Number: 42
Pages: 220-232
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Administración y contaduría
Keyword: Mercadotecnia,
Venezuela,
Posicionamiento de marcas,
Farmacias
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).