Separación téorico práctica entre los intereses constitutivos del conocimiento y los programas en matemática para ingenieros: Linemientos para su transformación emancipadora



Document title: Separación téorico práctica entre los intereses constitutivos del conocimiento y los programas en matemática para ingenieros: Linemientos para su transformación emancipadora
Journal: Revista venezolana de ciencias sociales
Database: CLASE
System number: 000297919
ISSN: 1316-4090
Authors: 1
1
Institutions: 1Universidad del Zulia, Facultad de Ingeniería, Maracaibo, Zulia. Venezuela
Year:
Season: Jul-Dic
Volumen: 11
Number: 2
Pages: 261-289
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación
Keyword: Currículo,
Evaluación educativa,
Evaluación,
Programas,
Profesores,
Enseñanza,
Universidad del Zulia (LUZ),
Venezuela
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).