El estilo de vida como criterio para segmentar mercados



Document title: El estilo de vida como criterio para segmentar mercados
Journal: Revista Universidad EAFIT
Database: CLASE
System number: 000071270
ISSN: 0120-341X
Authors:
Year:
Season: Ene-Mar
Number: 37
Pages: 83-89
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Economía
Keyword: Estilo de vida,
Mercadotecnia,
Metodología,
Consumidores
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).