El estilo de aprendizaje como predictor del desempeño docente en profesores de áreas administrativo-sociales y de ingeniería



Document title: El estilo de aprendizaje como predictor del desempeño docente en profesores de áreas administrativo-sociales y de ingeniería
Journal: Revista latinoamericana de psicología
Database: CLASE
System number: 000159351
ISSN: 0120-0534
Authors: 1
Institutions: 1Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey, México, Distrito Federal. México
Year:
Volumen: 31
Number: 3
Pages: 527-536
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Psicología
Keyword: Pedagogía,
Educación superior,
Psicología educativa,
Profesores,
Estilos de aprendizaje,
Desempeño docente,
Ingeniería,
Administración,
Ciencias sociales,
Enseñanza
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).