El diseño curricular como estrategia para la incorporación de la perspectiva de género en la educación superior



Document title: El diseño curricular como estrategia para la incorporación de la perspectiva de género en la educación superior
Journal: Revista latinoamericana de estudios educativos
Database: CLASE
System number: 000346872
ISSN: 0185-1284
Authors: 1
Institutions: 1Centro de Estudios Educativos, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Ene-Jun
Volumen: 41
Number: 3-4
Pages: 45-64
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Divulgación
Disciplines: Educación
Keyword: Currículo,
Educación superior,
Género,
Equidad
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).