Rodríguez, E.; Larios, B. Teorías del aprendizaje: del conductismo radical a la teoría de los campos conceptuales. Bogotá: Cooperativa Editorial Magisterio, 2006, 198 p



Document title: Rodríguez, E.; Larios, B. Teorías del aprendizaje: del conductismo radical a la teoría de los campos conceptuales. Bogotá: Cooperativa Editorial Magisterio, 2006, 198 p
Journal: Revista investigaciones en educación
Database: CLASE
System number: 000295615
ISSN: 0717-6147
Authors: 1
Institutions: 1Universidad de La Frontera, Temuco, Cautín. Chile
Year:
Volumen: 7
Number: 2
Pages: 145-144
Country: Chile
Language: Español
Document type: Reseña de libro
Approach: Descriptivo
Disciplines: Psicología,
Educación
Keyword: Historia y filosofía de la psicología,
Historia y filosofía de la educación,
Teorías del aprendizaje,
Conductismo,
Campos conductuales,
Teoría de la Gestalt,
Vigotsky, Lev Semenovich,
Piaget, Jean,
Ausubel, David,
Kelly, David,
Rogers, Carl
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).