Los historiadores proponen cómo cambiar la enseñanza: la reforma educativa argentina en las fuentes para la transformación curricular



Document title: Los historiadores proponen cómo cambiar la enseñanza: la reforma educativa argentina en las fuentes para la transformación curricular
Journal: Revista de teoría y didáctica de las ciencias sociales
Database: CLASE
System number: 000244792
ISSN: 1316-9505
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional de La Plata, La Plata, Buenos Aires. Argentina
Year:
Season: Ene-Dic
Number: 10
Pages: 67-99
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Historia
Keyword: Planeación y políticas educativas,
Pedagogía,
Historiografía,
Reforma educativa,
Historia,
Enseñanza,
Saberes significativos,
Argentina
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).