Propuesta metodológica para la formación de profesores-investigadores en América Latina. Ruptura con un modelo dependiente



Document title: Propuesta metodológica para la formación de profesores-investigadores en América Latina. Ruptura con un modelo dependiente
Journal: Revista de la educación superior
Database: CLASE
System number: 000039881
ISSN: 0185-2760
Authors: 1
Institutions: 1Universidad Nacional Autónoma de México, Centro de Investigación y Servicios Educativos, México, Distrito Federal. México
Year:
Season: Oct-Dic
Volumen: 11
Number: 4
Pages: 57-76
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Teórico, analítico
Disciplines: Educación
Keyword: Capacitación y enseñanza técnica,
Educación superior,
Pedagogía,
Formación docente,
Investigadores,
América Latina,
Profesores
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).