Una visión contextual y subjetiva sobre la valoración de los aprendizajes. Pensando en la metacognición



Document title: Una visión contextual y subjetiva sobre la valoración de los aprendizajes. Pensando en la metacognición
Journal: Revista de filosofía (San José)
Database: CLASE
System number: 000171331
ISSN: 0034-8252
Authors:
Year:
Volumen: 37
Number: 93
Pages: 355-362
Country: Costa Rica
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Filosofía,
Psicología
Keyword: Gnoseología,
Psicología educativa,
Metacognición,
Epistemología,
Conocimiento,
Aprendizaje
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).