Doble docencia como estrategia de aprendizaje de la licenciatura en Nutrición de Centro universitario de ciencias de salud de la Universidad de Guadalajara



Document title: Doble docencia como estrategia de aprendizaje de la licenciatura en Nutrición de Centro universitario de ciencias de salud de la Universidad de Guadalajara
Journal: Revista de educación y desarrollo
Database: CLASE
System number: 000351533
ISSN: 1665-3572
Authors: 1
1
1
1
Institutions: 1Universidad de Guadalajara, Centro Universitario de Ciencias de la Salud, Guadalajara, Jalisco. México
Year:
Season: Oct-Dic
Number: 4
Pages: 5-12
Country: México
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Educación,
Medicina
Keyword: Educación superior,
Metabolismo y nutrición,
Enseñanza-aprendizaje,
México
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).