Una propuesta didáctica con enfoque ciencia/tecnología/sociedad CTS para el estudio del ruido en la enseñanza secundaria



Document title: Una propuesta didáctica con enfoque ciencia/tecnología/sociedad CTS para el estudio del ruido en la enseñanza secundaria
Journal: Revista de educación en ciencias
Database: CLASE
System number: 000211615
ISSN: 0124-5481
Authors: 1
Institutions: 1Colegio Luisa de Marillac, Sevilla. España
Year:
Volumen: 5
Number: 1
Pages: 13-15
Country: Colombia
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Analítico
Disciplines: Ciencia y tecnología,
Educación
Keyword: Ciencia,
Pedagogía,
Educación media y media superior,
Tecnología,
Sociedad,
Educación media,
Ruido,
Física,
Entorno escolar,
Profesores
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).