Responsabilidad frente al cliente externo como elemento competitivo del sector metalmecánico



Document title: Responsabilidad frente al cliente externo como elemento competitivo del sector metalmecánico
Journal: Revista de ciencias sociales - Universidad del Zulia
Database: CLASE
System number: 000217778
ISSN: 1315-9518
Authors: 1

Institutions: 1Universidad del Zulia, Maracaibo, Zulia. Venezuela
Year:
Season: May-Ago
Volumen: 9
Number: 2
Pages: 289-302
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Aplicado
Disciplines: Sociología,
Administración y contaduría
Keyword: Estratificación social,
Administración de la producción,
América Latina,
Responsabilidad,
Competitividad,
Clientes,
Sector metalmecánico,
Empresas,
Etica
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).