Correlacion entre dimensiones de personalidad de marca emocional. Estudios en Cadena de Farmacias



Document title: Correlacion entre dimensiones de personalidad de marca emocional. Estudios en Cadena de Farmacias
Journal: Revista de ciencias sociales - Universidad del Zulia
Database: CLASE
System number: 000270853
ISSN: 1315-9518
Authors: 1

2
Institutions: 1Universidad del Zulia, Maracaibo, Zulia. Venezuela
2Universidad Rafael Belloso Chacín, Maracaibo, Zulia. Venezuela
Year:
Season: May-Ago
Volumen: 13
Number: 2
Pages: 219-229
Country: Venezuela
Language: Español
Document type: Artículo
Approach: Aplicado, descriptivo
Disciplines: Economía
Keyword: Econometría,
Comercio nacional,
Marcas,
Mercado,
Personalidad de marca,
Marca emocional,
Correlación,
Farmacias
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).