As praticas de letramento na escola e na familia no contexto da surdez: reflexoes a partir do discurso dos pais e professores



Document title: As praticas de letramento na escola e na familia no contexto da surdez: reflexoes a partir do discurso dos pais e professores
Journal: Revista brasileira de educacao especial
Database: CLASE
System number: 000343974
ISSN: 1413-6538
Authors:
1
1
Institutions: 1Universidade Tuiuti do Parana, Curitiba, Parana. Brasil
Year:
Season: May-Ago
Volumen: 15
Number: 2
Pages: 251-268
Country: Brasil
Language: Portugués
Document type: Artículo
Approach: Analítico, descriptivo
Disciplines: Educación,
Psicología
Keyword: Educación especial,
Investigación educativa,
Desarrollo psicológico,
Alfabetización,
Escuela,
Familia,
Sordera,
Profesores,
Lectura,
Escritura,
Enseñanza-aprendizaje,
Sordos
Document request
Note: The document is shipping cost.









Original documents can be consulted at the Departamento de Información y Servicios Documentales, located in the Annex to the General Directorate of Libraries (DGB), circuito de la Investigación Científica across from the Auditorium Nabor Carrillo, located between the Institutes of Physics and Astronomy. Ciudad Universitaria UNAM. Show map
For more information: Departamento de Información y Servicios Documentales, Tels. (5255) 5622-3960, 5622-3964. E-mail: sinfo@dgb.unam.mx . Monday to Friday from (8 to 16 hrs).